لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

دل درد دارم

کسی بـرای هـم دردی نبـود

تـمـام ِ غـصـه هـا را

تـنـهـایــی خـوردم...


نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت23:44---16 مرداد 1393
هعی خدااااا....


مرتضی-♥*°*♥-عـــشــق☆ امـــــــــــــروزی-♥*°*♥-☆
ساعت19:12---3 مرداد 1393
امروز دوست پسرمو بیرون دیدم.

زنگ زدم بش که کجایی؟؟؟گفت عزیزم خونه ام .میخوام بخوابم!بیدار شدم بت میزنگم!!

منم رفتم جلو زدم روی شونشو گفتم خوب بخوابی!!

یهو جا خورد!!!!!

لامصب زیر بار نمیرفت!میگفت عادت دارم تو خواب راه میرم!

اینا همه به کنار بد بخت هول شده بود خروپف میکرد!!
پاسخ:
پاسخ:خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, ساعت23:24 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ