لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

سلام دوستای گلم امروز اومدم بگم

.

 
امروز تولدمه.........

صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی



” تولدم مبارک “



امروز روز من است و من
تمام دلتنگیهایم را
به جای تو
در آغ وش می کشم



روز تولدمن

روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد من
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت من خواب است
........

خب البته پیشاپیش

19 مرداد تولدمه

 

امروز روز من است و من


 

تمام دلتنگیهایم را


به جای تو


 

در آغوش می کشم


چقدر جایت میان بازوانم خالیست


 

تولدم مبارک


 




قبل از فوت کرد شمعها آرزو می کنم


خدا هیچ عاشقی رو از معشوقش جدا نکنه


 

تولد  تولد  تولدم   مبـــــــــارک



 

حالا نوبت کادوهاست



 


 

بفرمایین از خودتون پذیرایی کنین خجالت نکشین و تعارف نکنین


 


 

ممنونم که برای تولدم اومدین

 

        
   کسی تولد مرا آیا به خاطرم می آورد


                          برای خاک قلب من گل و شکوفه می خرد؟
                                
    کمی بزرگ میشوم ، تنم جوانه میزند

                                                               فقط دلم یواشکی تو را بهانه می کند

اگرچه با سرودو شعر، دلم پر از چکاوک است


                                        تو خود بگو ، بدون تو تولدم مبارک است؟؟؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت19:05---29 مرداد 1393
سلام تولدتون مبارک ...
عاشقی بد چیزیه من خوب میفهمم
پاسخ:ممنون...


علی(مترسک).
ساعت17:17---25 مرداد 1393
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتت

مبارکککککککککککککککککککککککک ککککک
پاسخ:ممنون علی


saeedsingle
ساعت12:02---25 مرداد 1393


-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,
پاسخ:اره با اخرین سرعت اومدم پیشت


saeedsingle
ساعت10:26---22 مرداد 1393
تفلد تفلد تفلتت مبارک
الهی صدوبیس ساله شی ابجی جونم








شرمنده ابجی تاخیر داشتم
مشهد بودم تااازه دیشب رسیدیم


پاسخ:ممنون داداشی!!!!!!!! زیارت قبول...


مرتضی-♥*°*♥-عـــشــق☆ امـــــــــــــروزی-♥*°*♥-☆
ساعت15:57---20 مرداد 1393
مبارک تولدت
پاسخ:ممنون داداشی


ملیکا
ساعت11:41---18 مرداد 1393
تولدتتتت مبارک
پاسخ:مرسی ملیکا جون


رها
ساعت20:38---17 مرداد 1393
گلم تولدت مبارک
پاسخ:ممنون رها جون


محکوم
ساعت18:38---17 مرداد 1393
سلام تولدتتتتتتت مبارکککککککککککککککککککککککککک کککککککککککککککک خوشحال میشم به منم سربزنی ونظربدی
پاسخ:ممنون.چشم میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 18 مرداد 1393برچسب:, ساعت11:20 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ