لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

یکی داشت و یکی نداشت:
اونی که داشت تو بودی و اونی که تو رو نداشت من
یکی خواست و یکی نخواست:
اونی که خواست تو بودی و اونی که بی تو بودن رو نخواست من
یکی آورد و یکی نیاورد:
اونی که آورد تو بودی و اونی که به جز تو به هیچکی ایمان نیاورد من
یکی موند و یکی نموند:
اونی که موند تو بودی و اونی که بدون تو نمیتونست بمونه من
یکی رفت و یکی نرفت:
اونی که رفت تو بودی و اونی که بخاطر تو تو قلب هیچکی نرفت من


نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت17:31---27 مرداد 1393
قربون ابجیم برم
الهی اگه کسی دلشو شکسته
دلشو بشکنن تا بفهمه...

پاسخ:آخ داداش سعید...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:, ساعت14:54 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ