لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

دوست داشتن دل می خواهد نه دلیل روزی که می گفتی من با تو می مانم روزی که دانستی من بی تو می میرم روزی که با عشقت بستی به زنجیرم بازنده بودم این بوده تقدیرم خوش باوری بودم پیش نگاه تو هر دم زچشمانت خواندم کلامی نو عاشق نبودی تو من عاشقت بودم در قبله گاه عشق بودی تو معبودم آرام و آسوده در خوابی خوش بودی یک لحظه من بی تو هرگز نیاسودم عشق تو چون برگی در دست طوفان بود دل کندن و رفتن پیش تو آسان بود روزی به من گفتی دیگر نمی مانم گفتم که می می رم گفتی که می دانم باور نمی کردم هرگز جدایی را آن آمدن با عشق این بی وفایی را

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ساعت15:49 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ