لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

خیلی مواظب باش!!!


اگه باشنیدن صداش دلت لرزید…


اگه از بدی هاش فرار نکردی و موندی…


دیگه تمومه…!!!


اون شده همه ی دنیـــــــــــــــــــاتــــــ



نظرات شما عزیزان:

minaf
ساعت14:06---7 مهر 1393
. بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شده فکر نکن بی وفا هستم ، دلم از سنگ نشده... اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنم باور نمیکنم اینک بی توام کاش میشد دوباره بیایی و یک لحظه دستهایم را بگیری کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای مرا ببینی تا دوباره به چشمهایت خیره شوم ، تا بر همه غم و غصه های بی تو بودن چیره شوم... کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای نگاهت کنم ، با چشمهایم نازت کنم در حسرت چشمهایت هستم ، چشمهایی که همیشه با دیدنش دنیایم عاشقانه میشد بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده در حسرت گرمی دستهایت ، تا کی باید خیره شوم به عکسهایت ، هنوز هم عاشقم ، عاشق آن بهانه هایت... ...........

پاسخ:likeeeeeeeeeeeee


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 22 شهريور 1393برچسب:, ساعت22:3 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ