لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

عشقه من . . باورت بشود یا نه . . .!!!

روزی میرسد که دلت برای هیچکس به انداره ی من تنگ نخواهد شد. . .

برای نگاه کردنم . . .خندیدنم . . .اذیت کردنم . . .

برای تمام لحظاتی که کنارم داشتی. . .روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود . . .

اما . . .روزی که نباشم هیچکس تکرار من نخواهد شد . . .



نظرات شما عزیزان:

پری
ساعت20:31---10 تير 1393
دقیقا و من هم از این میترسم
پیش منم بیا و نظر یادت نره بزاری
پاسخ:حتما


saeedsingle
ساعت15:11---7 خرداد 1393
هعی خدا

نیما310
ساعت22:50---3 خرداد 1393
وه، چه شیرین است.
رنج بردن با فشردن؛
در ره یک آرزو مردانه مردن!
و اندر امید بزرگ خویش
با سرو زندگی‌ بر لب
جان سپردن!
آه؛ اگر باید
زندگانی را بخون خویش رنگ آرزو بخشید
و بخون خویش نقش صورت دلخواه زد بر پرده امید؟

هوشنگ ابتهاج


AMIR ALI
ساعت19:01---3 خرداد 1393
وقتی قدرت انتقام را داری “گذشت” بالاترین درجه عقل توست و “انتقام” اولین نشانه ضعفت !
به وب منم سر بزن
اینم ادرس چت رومم
www.ashkbaranchat.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, ساعت14:40 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ