لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟

 

گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟

 

گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟

 

گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟

 

گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت12:11---16 تير 1393
الهام خیر سرت ما باهم دوستیم یه سر هم نباید بزنی عایا؟؟میدونستی ما هم دیگه رو نلینکیدیم...میلینکمت بعد تو هم بلینک....راسی واسه سوالی که داشتی بهم زنگ بزن جواب اس تو نمیدم....هه
پاسخ:اوهههههه خوب شد گفتی یادم نبود. ممنون از جواب دادنت. خیر سرمون دوست ما داریم....


farzane
ساعت22:58---5 تير 1393
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


سارا
ساعت18:59---5 تير 1393
عاااالی بود خیلی قشنگ
منتظر نگاه گرمت هستم
پاسخ:مرسی سارا بازم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ساعت15:58 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ