لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

ای کاش یه ذره...فقط یه ذره

شهامت داشتم

اونوقت واسه پنهون کردن

"این بغــــــــــــــض لعنتی "

سرفه نمی کردم ونمی گفتم:مثل اینکه سرما خوردم

اونوقت دیگه بهونه اشکـــــــــــــام رفتن پشه تو چشمم نبود

خستــــــــــه ام از جواب دادن های دروغکـــــــــــــــــــــی

از اینکه به دروغ بخندمو اعلام رضایت کنم

تا کسی نفهمه روزگارم عالیه ....برای سوختن... برای نابودی

من به اینا کار ندارم

دلم واسه تـــــــــــــــــــــــو تنگ شــــــــــــــــــــده


نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت16:21---3 شهريور 1393
خیلی بده خدایی خیلی

دلتنگی درد داره

پاسخ:آره...دردددد


termeh
ساعت14:25---3 شهريور 1393
سلام الهام جون مطالب وبت معرکست
به وب منم بیا
پاسخ:چشم عزیزم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:, ساعت13:58 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ