لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

من شــــــــــــــــــــرمندمْ


واسه وقتایی که میتونستم برم ولــــــــى موندم


واسه حرفایی که میتونستم بزنم ولی نزدم که حرررررمت بمونه..


واسه حرفایی که میتونستی نزنی ولی زدی..


ولــــــــى شکستی..


تصویری که ازت تو ذهنم بودو


حسی که تو دلم بودو


حرمت صادقانه موندنمو..هه


آره شــــــــــــــــــــرمندمْ


واسه موندنم پای کسی که فقط ادعای دوست داشتنمو داشت


واسه رد کردن و خورد کردن کسایی که تو حسرتم موندن..


خودم کردم تقصیر من بود!


گله نیست! کینه نیست! عقده نیست! یه اعترافه


من.......... شـــــــــــــرمندم

 



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت14:34---7 مهر 1393
هميشه سبز ميخشكد
هميشه ساده ميبازد
هميشه لشكر اندوه
به قلب ساد ميتازد
پاسخ:همینطوره ...


AmirHossein
ساعت1:50---7 مهر 1393
همیشه دلم میخواست بدانم

چه حالی داری

وقتی که میدانی این همه دوستت دارم

ولی تو .... بیخیالی
پاسخ:وای عالیه لایکککککککککککک امیر حسین


minaf
ساعت0:00---7 مهر 1393
رفت ....
اما مرا بزرگ کرد رفتنش
عاقل کرد ...
یاد گرفتم اعتماد بیجا تنهایی به بار دارد
یاد گرفتم وابستگی برای خداست نه بنده هایش
میبینمش .... اما
برایم طعم گذشته را ندارد
تلخ شده است !!!
ساعتها نگاهش هم بکنم گوشه ای از دلم نمیلرزد ...
رفتنش چنین خنثی کرد دلم را
که
برای خودش هم تکانی نخورد ....!

پاسخ:آخ چقدر درد داره!!!!!!


minaf
ساعت19:08---6 مهر 1393
سلااااااااااااااااااااااام دوست عزیزم , من لینکت کردم , از این به بعد بر پستات نظر میزارم خوشحال میشم توام همین کارو بکنی , امیدوارم لحظه های خوبی تو وب هم داشته باشیم minaf
پاسخ:سلام ..ممنون..چشم حتما ...


mahdi
ساعت9:19---6 مهر 1393
سلام الهام جون تشکر:



مانند کوزه گری چیره

بر چرخ نهاده او دلم را

تا باز چه سازد از گُل و خون

افسانه گرِ فسون ؛ خدایا ؟
پاسخ:سلام .خواهش ...خیلی قشنگه!!!!!!!!!


saeedsingle
ساعت22:25---3 مهر 1393
بعضی ها را هرچقدر هم که بخواهی تمام نمی شوند...
همش به آغوششان بدهکار میمانی...
حضورشان گرم است...
سکوتشان خالی می کند دل ادم را..
ارامش صدایشان را کم می آوری...
هردم، هر لحظه...کم می آوریشان...
آآآآآآخ که چقدر کم دارمت....

پاسخ:آخ گفتی داداشی ...آآآآآآآآآخ دلم ...لایک داری!


saeedsingle
ساعت22:24---3 مهر 1393
تو، تنها یکیست و آن هم تویی
من دیگران را شما خطاب می کنم

پاسخ:هعی ....


elham
ساعت16:35---3 مهر 1393
ابجی گلم واقعا 100000000000000000000000 تا لایک بازم کمته دوست دارم بازم سر بزن بهم منتظرتم عزیزم
پاسخ:مر30 گلم چشم حتما خانمی...


matarsak
ساعت15:11---3 مهر 1393
دیگر گذشت ان زمان ها ک عشق لیلی مجنون بر سره زبان ها حکومت میکرد
پاسخ:همینطوره ...!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 3 مهر 1389برچسب:, ساعت14:41 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ