لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

چقد سخته بگی خوبم وقتی داری ذره ذره آب میشی

چقد سخته بزور جلو گریتو بگیری تا نفهمه چقد دوسش داری

چقد سخته مجبور باشی بری از زندگیش وقتی تمام زندگیته

آره عزیزم خیلی سخته بغض راه گلوتو ببنده...هیچ کسم نداشته باشی آرومت کنه...

(از دل برخاست...خداکنه ب دل بشینه)

      



نظرات شما عزیزان:

minaf
ساعت13:59---8 مهر 1393
... نمی دانم چرا اینگونه است؟ وقتی نگاه عاشق کسی به توست می بینی اما دلت بسته به مهر دیگری است بی اعتنا می گذری و عاشقانه به کسی می نگری که دلش پیش تو نیست..
پاسخ:آآآآآآآه همینطوره


minaf
ساعت13:57---8 مهر 1393
دارم دق میکنم تحمل ندارم دیگه خسته شدم دارم کم میارم دلم تنگ شده و دیگه نا ندارم همش فکر توام همش بی قرارم دیگه اشگی برام نمونده که بخام برات گریه کنم فدای تو چشمام دلم داره واسه تو پرپر میزنه تو رفتیو هنوز خیالت با منه ....
پاسخ:لایک داری عزیزم


saeedsingl
ساعت10:09---8 مهر 1393
خیلی زیبا بود آبجی و البته غمگین

پاسخ:همینطوره داداشی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 7 مهر 1389برچسب:, ساعت13:58 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ