لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

دلم گم شدن می خواهد

یک جاده با اشانطیون....یک ناکجا اباد در مقصد

جایی که عقل مردمانش به درک دل بستگی ها پا بدهد

هوای دل هاشان ان قدر افتابی باشد

که بفهمند حجم سایه ای

را که از عشق زیر پاهایت قد کشیده است

......

دلم رفتن می خواهد به جایی که

دل اهالیش از اشک های من اب نخورد

واشتیاق عشق نشسته در نگاهم را کور نکند



نظرات شما عزیزان:

minaf
ساعت13:11---11 مهر 1393
..
مثل سهرابم و اصلا خوش نیست دلم

دلم میخواد بازم باشم خوشبین یکم

اصلا همینه که هست..

من از همون اولم توی وجودم نبوده زمینه ی ترس

نه نشده یه قدم هم پا پس بکشم

یه بارم نیومده خواب راحت به چشمم

من همینم همین همین که میبینی

همین که بعضی وقتا پای درد دلش میشینی

خوب حالام از بستن چشمام ندیدن قصدم

همینم که هستم...!
پاسخ:هعی....


minaf
ساعت21:49---10 مهر 1393


تمام راه را نیامده برگشتم..."نیامده آمدن" میدانی چقدر رنج دارد؟؟؟؟
برای تو که می آیی چه اهمیتی دارد؟؟؟
می آیی ونمیبینی...می آیی ومیگذری...
من نمی آیم اما میبینمت..نمی آیم اما نمیگذرم حتی ازیک رد پایت...حتی ازآن دانه ی تسبیحی که
به اشتباه دراتاقم جاگذاشتی...همان دفعه ای که آمدی وندیدی...آمدی وگذشتی!..
پاسخ:ای کاش می آمدی و میدیدی...ای کاش


elham
ساعت14:09---10 مهر 1393
بـگـذار بـگـویـم :

آפֿـر فـهـمیـבم چـہ ربـطܨ بـهـم בاریم !

ڪہ پشت ایـרּ هـمہ فاصـلہ تا ایـרּ حـב بہ مـרּ نزבیڪܨ

" تـو اבامـہ ے وجـوב منـܨ "

בل مـרּ بـا تـو آرام گـرفـت

ایـרּ نـوشتـہ هاے گـاه و بـܨ گـاه

قـلـب مـרּ اωـت بـراے تـشڪر از تـو

ڪہ تمام ڪج פֿـلقـܨ هایم را تـحمـل ڪرבے

صبـورانـہ همہ ے بـهـانہ گیـرے هایم را هـضم ڪرבے

و آפֿـر هـم بـا هماלּ زنـگـ صـבاے همیشگـܨ ...

تـωـڪـیـنـم בاבے

مـרּ نمـܨ בانـم چہ شـב یـا از ڪجـا پیـבا شـבے !

فـقـط פֿـوب ڪرבے اבامــہ ے وجـود مـרּ شـבے

פֿـوبـــ ڪرבے


به منم سر بزن منتظرتم ها
پاسخ:خیلی قشنگه...حتما


saeedsingle
ساعت11:02---10 مهر 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 9 مهر 1389برچسب:, ساعت21:40 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ