لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

دست نوشته هایم را که دیدند از من می پرسیدند:


عاشقی؟


گفتم :نه


خیانت دیده ای؟


نه....


تنهایی؟


نه....نه....نه...پس این عاشقانه ها چیست؟


برای چه می نویسی؟


فقط به ان ها لبخند زدم


چه می توانستم بگویم


من نه عاشقم،....نه تنهایم،....نه خیانت دیده ام.....
 

فقط بعضی وقت ها احساس می کنم


خیلی شکستم.



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت15:30---11 مهر 1393
سلام
وبت عاليه عزيز
پاسخ:مر30


minaf
ساعت13:10---11 مهر 1393
چرا همه مـے گویند چون مـےگذرَد غمـے نیس

چرا هیچکس نمـے گوید تا بگذرَد " درد" کمـے نیست
پاسخ:واااااقعا چرا هیچکس نمیگه؟؟؟؟؟؟؟


minaf
ساعت12:31---11 مهر 1393
داد رنگی ها همه مشغول بودند به جز مداد سفید، هیچ کس به او کار نمیداد ،همه میگفتند : تو به هیچ دردی نمیخوری یک شب مداد رنگی ها تو سیاهی شب گم شده بودند ، مداد سفید تا صبح ماه کشید مهتاب کشید و آنقدر ستاره کشید که کوچک و کوچیکتر شد ، صبح توی جعبه مداد رنگی جای خالی او با هیچ رنگی پر نشد .... به یاد هم باشیم شاید فردا ما هم نباشیم ......
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام دوست عزیزم

پاسخ:هعییییی روزگار ...متاسفانه همینطوره ...سلام عزیزممممممممممم


مدیر قبلی سایت الون بوی76-Ramin Alibakhshi
ساعت10:28---11 مهر 1393
سلام دوست عزیز نمیدونم منو یادت هست یا نه من مدیر قبلی سایت الون بوی 76 هستم !! الان چند وقتیه که سایت به فروش رسیده ... بیکار بودیم گفتیم یه سری به دوستای مجازی سابق بزنیم گرچه فراموش شدیم .... ولی معرفت ما بیشتر از ایناست ... از اینکه هنوز در حال فعالیت در دنیای مجازی هستی خوشحالم !! سایت قبلی رو به دوست عزیزم یاس سپردم با ادرسaloneboy76.ir که اگه خواستین میتونید بهش یه سری بزنید خودمم که یه مدت بیکار بودم دوباره یه وب ساختم که میتونید بهم سری بزنید !! ببخشید اگه مزاحم شدم ... یاد دوست وظیفست ...

minaf
ساعت21:47---10 مهر 1393
الهام خوش بحالت نه عاشقی نه خیانت داری
مرض حسودیم شد
پاسخ:ای کااااااش حرفت حقیقت داشت گلم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 10 مهر 1389برچسب:, ساعت14:1 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ