لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

 هوایت بی هوا نمی اید..... 

  ارام می اید....... 

 لبخند میزند........ 

  ارام میگیرد..... 

  و ماندنی میشود...... 

  و هر روز خاطراتت را برایم تداعی میکند.....  

 زنده میشوم........... 

 میمیرم....... 

  میخندم.......... 

  گریه میکنم....  

  و در نهایت.........  

   تمام میشوم!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

مجید اصغرزاده
ساعت19:23---27 مهر 1393
منو لینک نکردی که. من لینکت میکنم بی زحمت توهم لینکم کن ممنون یادت نره

پاسخ:مجید تو خیلی وقته لینک شدی ...


minaf
ساعت19:37---25 مهر 1393
سلااااااااام دوست خوبم عنوان وب من خاطرات من , من خودم اخر هفته ها اتفاق خوب یا بدی که تو طول هفته برام میوفته رو مینوسم . خوشحال میشم تو قسمت کامنتا توام خاطره ای از هفته ات رو با متن یا عکس بزاری هم بر هممون جذابه هم واقعا ی خاطره ای از دوستامونه
پاسخ:حتماااااااااااا


minaf
ساعت10:00---25 مهر 1393
בلـ‗__‗ـم ميخواב باروטּ بباره

برم زير باروטּ بـבوטּ چتـ‗__‗ـر .....تنـ‗__‗ـها ....

زير باروטּ گريه کنم.....بغضـ‗__‗ـامو بشڪنم ....

בاב بزنـ‗__‗ـم خوבمو خالـ‗__‗ـے کنم ...

خيس آب بشم ..خيـ‗__‗ـس خيـ‗__‗ـس آسموטּ رو نگـ‗__‗ـاه کنم

يڪـ‗__‗ـم آروم شم ..
پاسخ:آآآآآآآآآه ...منم دلم میخواددددددددددد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 24 مهر 1389برچسب:, ساعت17:1 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ