لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

 

      در سکوت دلنشین نیمه شب                                      می گذشتیم از میان کوچه ها

     رازگویان،هر دو غمگین،هر دو شاد                                  هر دو بودیم از همه عالــم جدا

     تکیه بر بازوی من میداد گرم                                          شعله ور از سوز خواهش ها تنش

      لرزشی بر جان من می ریخت نرم                                 ناز آن بازو به بازو رفتنش

     در نگــاهش با همه پرهیز و شرم                                    برق می زد آرزویی دلنشین

      در دل من با همه افســردگی                                         موج می زد اشــتیاقی آتشین

      زیر نور مـاه دور از چشم غیر                                          چشمها بر یکدگر می دوختیم

      هر نفس صد راز می گفتیم و باز                                    در تب ناگفته ها می سوختیم

      نسترن ها، از سر دیوارها                                               سر کشیدند از صدای پای ما

     ماه می پائیدمان از روی بام                                              عشق می جوشید در رگهـــای ما

     سایه هامان مهربـانتر،بی دریـغ                                          یکـدگر را تنگ در بر داشـتند

     تا میـان کوچـه ای با صد ملال                                              دست از آغـوش هم برداشتند!

      باز هنـگام جدایی در رسید                                               سینـه ها لرزان شد و دلهـا شکست

      خنــده ها در لرزش لب ها گریخت                                       اشـک ها بر روی رویــاها نشست

     چشـم جان من به ناکامی گریست                                     برق اشکی در نگـاه او دوید

     نسترن ها سر به زیر انداخـتند                                            ماه را ابری به کـام خود کشیــد

    تشنه ، تنـهــا ، خسته جـــان ، آشفته حـال                           در دل شب می سپردم راه خویش

     تا بگــریم در غمش دیوانه وار                                             خلوتی میخواستم دلخواه خویش



نظرات شما عزیزان:

به تو چه
ساعت0:34---11 خرداد 1393
لینکی دوست داری لین کن من رو

فاطمه
ساعت13:25---3 خرداد 1393
سلام الهام جون وبت خیلی قشنگه ازش خوشم اومد به من هم سر بزن منتظرتم.... موافقی با هم تبادل لینک کنیم...
پاسخ:حتما عزیزم


saeedsingle
ساعت23:40---1 خرداد 1393
الهام خانوم شما
تو وب من لینک بودی
خیلی وقتم هست
باهمین اسم"دهکده عشق"
درهرصورت ممنون از حضورت
بازم بیا منتظرتم عزیز


saeedsingle
ساعت22:04---31 ارديبهشت 1393
الهام خانوم یوقتی به ما سر نزنید ها


AMIR ALI
ساعت16:42---30 ارديبهشت 1393
وب خیلی قشنگی داری به منم سر بزن
خوشحال میشم به چت رومم سربزنی
www.ashkbaranchat.ir
منتظرم


morteza
ساعت16:11---30 ارديبهشت 1393
سلام وبت عالیه http://nonorchat.com/?Chat# ادرس چت روم منه تازه درست شده ی چنتایی بیشتر مخاطب نداره دوست دارم شما ب چت روم من میایی منو خوشحال کنی میشه بیایی ودر کنار جمع ما باhttp://mortezalove.loxblog.com/شی وخوش بگذرونی

morteza
ساعت16:05---30 ارديبهشت 1393
سلام هم وبت عالیه هم اهنگش قشنگه خوشحال میشم بیایی هم ب وبم وهم ب چت رومم سر بزنیhttp://nonorchat.com/?Chat# این ادرس چت روم منه تازه درست شده ی چنتایی بیشتر مخاطب نداره دوست دارم شما ب چت روم من میایی منو خوشحال کنی میشه بیایی ودر کنار جمع ما باشی وخوش بگذرونی تبادل لینک هم مکنم چه تو چت روم چه تو وب


آبتین
ساعت15:56---30 ارديبهشت 1393
سلام
ببین تنها ایرادی که بنظر من وبلاگت داره آهنگیه که داره پخش میشه
اصلا به وبلاگت نماد
فک نکنم روزگار واسه وبلاگت انتخاب خوبی باشه
البته این نظر شخصی منه ها


saeedsingle
ساعت22:48---28 ارديبهشت 1393
سلام!

خوشکل بود شعرش فقط رنگش رو روشن بزار من کپیش کردم بعدخوندم

کم پیدایی!سر بزن بهمون بامعرفت



منتظرتم
پاسخ:حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت11:40 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ